Har jag rätt till öppet köp?
Som konsument har du en ångerrätt på 14 dagar, som börjar gälla från den dag du tar emot din beställning. Denna ångerrätt tillämpas inte på livsmedel eller produkter med bruten försegling av hälso- och hygienskäl (som skönhetsprodukter, kosttillskott, läkemedel, och intimprodukter). För att kunna utnyttja din ångerrätt, får du inte bryta förseglingen på dessa produkter.
Hur gör jag en reklamation? Om du upptäcker att en produkt är skadad eller defekt, börja med att ta bilder på produkten. Dessa bilder, tillsammans med ditt ordernummer, behövs för att vi ska kunna hjälpa dig med din reklamation.
Mitt paket var skadat vid mottagandet. Kan jag få ersättning? Om du märker att paketet är skadat vid uthämtning, ska du inte kvittera ut det. Lämna det istället som en retur och kontakta sedan oss.
Om du upptäcker skador eller fel på produkten efter att du har kommit hem, bör du reklamera den. Ta bilder på skadan eller felet och kontakta oss med dessa bilder och ditt ordernummer.
Hur skickar jag tillbaka en vara?
- Kontakta Kundservice: Informera oss om vilken produkt du vill returnera och ange ditt ordernummer. E-post: info@mrherb.se
- Förpacka Varan Väl: Använd gärna det ursprungliga emballaget. Inkludera följesedeln och se till att paketet är väl förslutet. Returadress: Vida Lagerservice, Malmgatan 18, 602 23 Norrköping.
- Returnera Paketet: Du står för kostnaden för returfrakten och ansvarar för produkten tills den når oss.
- Återbetalning: När vi har mottagit och godkänt din retur, återbetalas beloppet till dig. Om din order justeras skickar vi en uppdaterad faktura via e-post.
Jag har inte fått det jag beställde. Hur får jag rätt produkter? Kontakta vår kundservice via mail info@mrherb.se och beskriv felet i din beställning. Vi hjälper dig att rätta till misstaget.