Betalning
Hur betalar jag? I vår kassa kan du välja mellan flera olika betalningsmetoder för att underlätta ditt köp:
- Klarna Faktura
- Klarna Konto
- Betalning med kort
- Swish
- Banköverföring via internetbank
- Direktbetalning med Mobilt BankID
Vi använder oss av Klarna Checkout, en säker betalningslösning från Klarna. I kassan får du information om vilka betalningsalternativ som är tillgängliga just för dig. Har du övriga frågor angående din betalning når du Klarna på telefon 08-120 120 10 eller info@klarna.com.
Hur får jag en återbetalning? Om du har gjort en retur eller en godkänd reklamation, kommer Klarna att skicka information om återbetalningen till den e-postadress du använde vid köpet. Följ instruktionerna för att få tillbaka pengarna till det konto från vilket betalningen genomfördes. Återbetalning för kortbetalningar eller direktbetalningar sker vanligtvis inom 5 bankdagar. För betalningar via faktura kan processen ta upp till 10 bankdagar.
Är det avgiftsfritt att betala med faktura? Ja, när du väljer Klarna Faktura med 14 dagars betaltid tillkommer inga extra avgifter. Det är också avgiftsfritt att betala med kort och banköverföring. Om du väljer Klarna Konto för delbetalning tillkommer en årsränta på 19,9% och en aviavgift på 29 kr, men ingen uppläggningsavgift.
Var är min faktura? Din faktura skickas från Klarna till den e-postadress du angav vid köpet. Om du inte har fått din faktura kan du logga in på Klarna för att hämta dina betalningsuppgifter. Du kan även kontakta Klarnas kundservice via deras hemsida www.klarna.se.